.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گردهمایی ائمه جمعه مازندران

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران از برگزاری نخستین همایش ائمه جمعه مازندران در ساری خبر داد.

حجت الاسلام محمد قاسمی افزود: این همایش تحت عنوان " رسالت ائمه جمعه در سال جهاد اقتصادی " پنجشنبه دوم تیرماه با حضور 32 امام جمعه شهرها و بخشهای مازندران در ساری برگزار می شود.

وی اظهار داشت: با توجه اینکه امسال از سوی مقام عظمای ولایت به سال جهاد اقتصادی نامگذاری شده لذا این همایش سراسری با عنوان رسالت ائمه جمعه در سال جهاد اقتصادی شکل می گیرد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران از حضور آیات الله رسولی محلاتی و طبرسی به ترتیب نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و نماینده ولی فقیه در مازندران، استاندار و تنی چند از مدیران دستگاههای اجرایی مازندران خبر داد.

قاسمی از اهداف دیگر این گردهمایی را بیعت با مقام معظم رهبری و حمایت همه جانبه از ائمه جمعه استان از اصل ولایت فقیه و محکوم کردن توطئه دشمنان به ولایت فقیه دانست.

وی افزود: امروز حکومت ما بر پایه ولایت فقیه استوار بوده و نیاز است که ائمه جمعه مردم را به این امر خطیر در حساس ترین زمان فعلی، آگاه سازند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران از حمایتهای نماینده ولی فقیه در استان، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و اعضای شورا به واسطه نگاه ویژه آنان به مازندران قدردانی کرد.

وی افزود: مازندران دارای 32 خطیب جمعه در 32 شهر و دیار استان بوده این نشان از جایگاه استان به عنوان استانی ولایی و علوی با مردمانی ولایتمدار است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سینایی 1 تير 1390
چرا در ساری ؟ بـابــل مرکز فرهنگی و مذهبی و سیاسی استان مازندران میباشد اونوقت جلسات در جای دیگر برگزار میگردد؟! واقعا جای تاسف دارد..
مازندران ما همیشه چوب بـابــلی بودن و ساروی بودن رو خورده و عقب ماندگی استان هم همین بـابـل _ ساری کردن هاست
شمال نیوز درج کن
فیضی: قم. 1 تير 1390
بهتر بود گردهمایی ائمه محترم جمعه در شهر مرزن آباد برگزار شود تامتولیان امربدانند که خیلی دیربه این شهر با حدود 60 سال قدمت امام جمعه دادند.
محمد پور 1 تير 1390
خدا بیامرزد آیت الله شیخ هادی روحانی نماینده محترم ولی فقیه در استان رو که با درایت و سیلست تمامش اجازه نمیداد کسی حق بـابــل و حومه آن ( بـابــلسر و فریدونکنار ) را به همین راحتی و آسانی بخورد..ایکاش مسئولین ما دید بـابــلی _ ساروی یا جلی دیگر نداشته باشند_درج شود
نا شناس 1 تير 1390
خدا رحم كند . قاسمي را فقط خدا مي شناسد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.